Monday, January 5, 2009

Suke Aku la...














Bile aku bukak pintu office... ni la yg aku nampak

Orang lain buat blog, aku pon nak buat blog gak. Suke suke je. Lantak la ape orang nak kate. Tapi aku harap posting aku ni bukan sekadar suke-suke. Harap-harap dapat memberi input untuk dikongsi bersama.

Name Cupcake For Him ni aku pilih sebab banyak bende tersirat dalamnya. Sesuatu yang manis, special, unik, menarik dan kadang kala memenatkan bagi seorang lelaki. Aku belajar banyak benda dari cupcake nih. Kesabaran, kerja keras, team work, dan tanggungjawab adalah inti dalam setiap cawan yang akan dimakan oleh semua orang.

Memang memenatkan. Samalah seperti hidup ini juga. Dari penat itu lah datang sabar. Dan dari sabar itu pasti datang kejayaan.

Anyway... selamat membaca. Cikgu darjah dua aku dulu kate membace tu jambatan ilmu.