Tuesday, January 6, 2009

My Work Station












Aku bekerja di sebuah contractor company di selatan tanah air. Company ni kecik je. Dah setahun aku kerja kat sini. Bos dia ok la. Tak macam bos aku yang dulu. Staff pon tak ramai, 7 orang termasuk aku. Tapi tak lama lagi akan keluar seorang. Dia dapat offer goverment. So akan tinggal aku sorang engineer kat sini. Masssak aku....

Setiap pagi aku akan mengadap pc untuk buat BQ, design, drawing dan shhhh... surf internet gak. So kengkadang tu keluar la macam pop-out (update is ready for this computer) dari bucu seblah kanan LCD screen pc aku. Selalunye aku ignore je. Malas nak layan. Entah macam mane satu hari tu aku turut je kehendak pc aku. Aku click la "Update". Tiba-tiba pc aku memaparkan desktop cam gambar kat atas.

Ape la.... Lanun betul...