Saturday, August 22, 2009

Ramadhan Sudah Tiba


Dah berabuk dan bersawang blog nih... Sama cam tuan dia gak he he.. Lots of things happen for the pass couple of month. Some of it are good, some of it are bad and some of it are a bit of both.

Since my last officemate went out, my work has been piled up. Though it was a short period of adrinelin. After 1 job finish, I could rest for about 24 hrs before another job kick in. And it keeps coming.. again and again.

Cupcakes.... I guess it gonna have to take a little time out for this Ramadhan and Hari Raya. Well... got other things to do, Project Kueh Raya.

Ade la buat 2-3 macam biskut raye... Almond London, Biskut Cornflake, Biskut Suji.... ha... tu je lah... Wish to made more but tak cukup kuderat nak buat.

Label kueh Raye pon dah buat... just wait for printing and ready to be transported balik kampung. Bab grafik2 ni memang aku suke sangat. Yang ni aku siapkan kan opis... (sshhh...Kak Lia, jangan bagi tau Mr. Lee).


Ok lah... Selamat menjalani ibadah puasa bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia dan angkasa (kalau ada). Jangan lupa niat puasa :







Maksudnya:
"Sahaja aku berpuasa pada esok hari di bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Ta'ala."

Bila berbuka nanti bacalah Doa Berbuka Puasa diikuti Doa Makan;



Maksudnya;
"Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau aku beriman dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang."